دسته بندی محصولات
دسترسی سریع

مبین نت اپراتور پایش هوشمند حریق

مبین نت اپراتور پایش هوشمند حریق

مبین نت به عنوان اپراتور پایش هوشمند حریق انتخاب شد

بر طبق تفاهم نامه امضا شده بین‌ مبین‌نت با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران و سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری تهران ، مبین نت به‌ عنوان اولین اپراتور هوشمند پایش حریق در جهت توسعه راهکارهای هوشمند شهری انتخاب شد.طبق این تفاهم نامه مبین‌ نت طی مدت شش ماه سامانه‌ای را راه‌اندازی می‌کند تا در مرحله اول سیستم اعلام حریق ۵۰ هزار ساختمان در شهر تهران به آن متصل شود.پروژه راه‌اندازی اولین اپراتور پایش اعلان حریق ساختمان‌ها را به‌ عنوان بزرگترین پروژه‌ اینترنت اشیا در کشور راه‌اندازی کردند.

ماموریت این اپراتور دریافت داده از سنسور های پایش حریق وصل ‌شده در محیط‌های باز و بسته و ارسال آنی هشدارهای ناشی از وقوع حریق به سازمان آتش‌نشانی به‌ صورت خودکار و بدون نیاز به برقراری تماس توسط مشترکین است که موجب اعزام نیروهای امدادی در لحظات اولیه وقوع حریق می‌شود.
سامانه‌های هوشمند علاوه بر پایش وقوع حریق می‌توانند با تحلیل داده‌های مربوط به میزان انتشار دود و دمای محیط، اطلاعات مهمی از میزان تراکم حریق در بخش‌های مختلف را در اختیار گروه امداد و نجات قرار دهند. این پروژه می تواند الگوی دیگر شهرهای کشور برای فراگیری استفاده از سامانه پایش حریق شود.
پیش بینی می شود که شهرداری تهران برای پیشرفت و انجام ارتباط سیستم‌های اعلام و تشخیص حریق به اپراتور پایش را در الزامات ایمنی ساختمان‌های شهرداری به‌ عنوان الزام اعلام کند.

صفحه اول
حساب کاربری
سبد خرید
جستجو