دسته بندی محصولات
دسترسی سریع

رزین کاتیونی سختی گیر آب Canftech-TC008

0 نقد و بررسی
وضعیت کالا : موجود است.
شناسه محصول : N/A
  • رزین کاتیونی اسید ظرفیت بالای کنفتک (Canftech)  کانادا در صورت بک واش و احیاء منظم طول عمری بین 6 تا 8 سال دارد و قابل استفاده در تمامی شهرهای ایران را دارد.
  • رزین کاتیونی باعث کاهش سختی آب از 800 ppm به 4 ppm شده و قابل استفاده در رنج pH 0 تا 14 و عملکرد کامل تا دمای 120 درجه سانتیگراد می باشد.
  • رزین کاتیونی کانفتک در بسته بندی های 25 لیتری قابل خریداری می باشد.

قیمت : 15,000,000 ریال

توضیحات

رزین کاتیونی سختی گیر آب  Canftech-TC008
بطور کلی در آب مورد استفاده صنایع  و آب شرب بهداشتی مقدار بیش از اندازه نمک های محلول کلسیم و منیزیم (کربنات کلسیم ، هیدروکسید منیزیم ، سولفات کلسیم ) و همچنین  املاح معدنی مانند منگنز، آهن ، آلومینیوم و روی وجود دارد. زمانی که از آب بعنوان سیال حرارتی استفاده می شود مواد محلول در آب براثر تغییرات دمایی بر روی سطوح نشست می کنند و مقدار قابل توجهی از انرژی را به دلیل عدم تبادل حرارت به هدر داده و راندمان تأسیسات را کاهش داده و همچنین مهمترین عامل فرسایش و خوردگی در  تأسیسات حرارتی و برودتی (بویلرها، مبدل حرارتی، لوله و شیرآلات) بوده و هزینه تعمیر و نگهداری بالا می رود. در سختی گیر های  رزینی یون های کلسیم و منیزیم آب را توسط رزین کاتیونی با تبادل یونی بر اساس جایگزینی یونهای  سخت منفی در  آب سخت با اتم های سدیم مثبت حذف می کند که این رزین ها بایستی به صورت متناوب احیا و بک واش شوند.در فرایند سختی گیری توسط رزین کاتیونی سختی گیر آب Canftech-TC008 به منظور حذف کلسیم و  منیزیم ، آب سخت از میان رزین های تبادل یونی که در داخل مخزن دستگاه قرار دارند عبور می نماید. رزین کاتیونی سختی گیر آب Canftech-TC008 با تبادل یونی، سدیم موجود خود را با  کلسیم و منیزیم موجود در آب جا به جا  می نماید به گونه ای که آب عبوری از رزین، بدون سختی و تنها حاوی نمک های سدیم می باشد. در این شرایط کلسیم و منیزیم در داخل رزین جای گرفته اند.

رزین کاتیونی سختی گیر آب Canftech-TC008  کانادا می تواند در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد :

  • شبکه توزیع آب آشامیدنی
  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی  موتورخانه ها
  • سیستم های بهداشتی و مخازن آب و مبدل های حرارتی
  • سیستم های تصفیه آب استخر و جکوزی

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “رزین کاتیونی سختی گیر آب Canftech-TC008”

صفحه اول
حساب کاربری
سبد خرید
جستجو